Biblioteca Universităţii din Craiova

Comunicare socială

Subiect Tematic: Comunicare socială
Limba: rum
Termen în relație: Sociologia comunicării
Termen în relație: Reţele de socializare
Termen generic: Sociologia culturii
Termen specific: Procesele comunicării
Termen specific: Subiectul comunicării
Termen specific: Audienţă
Indice CZU: 316.77
Lucrări: 158 lucrari in 154 publicatii in 7 limbi
Usages familiaux des médias et transition de: Teodorescu, Cristiana-Nicola (Text tipărit)
Comunicare și valoare în presă de: Botez, Victor (Text tipărit)
Comunicarea : Paradigme şi teorii. Vol. 2 de: Drăgan, Ioan, sociolog (Text tipărit)
Comunicarea : Paradigme şi teorii. Vol. 1 de: Drăgan, Ioan, sociolog (Text tipărit)
Subiecte
Afaceri Minorităţi naţionale, etnice Autografe. Lucrări cu dedicație autografă Théorie de la traduction Comunicare pe Internet Istoria culturii şi civilizaţiei Politică Negocieri Manipulare Brand. Marca de fabrică Servicii. Prestări de servicii Comunicare în grup Interdisciplinaritate Franţa Comunicare televizuală Etică Psihologie aplicată Linguistique textuale Medierea conflictelor Facebook Dicţionare de specialitate Jurnalism Comunicare managerială Discursuri Managementul resurselor umane Educaţie multiculturală Psihologie Lingvistică textuală Cercetări calitative Tactică publicitară Deontologie Psihologie socială Funcţia educaţională a bibliotecii Persuasiune Dialoguri Sport Învăţare Teoria cunoaşterii Presă Mass-media Limbajul trupului Lingvistică generală Managementul organizaţiei Text linguistics Autocunoaştere Comunitate online Globalizare Art oratoire Comportament social Migraţie internaţională Negocieri comerciale Multilingvism Emoţii Radiodifuziune Procese sociale Televiziune - aspecte sociale Relaţii sociale Dezvoltarea personalităţii Limbaj profesional Curente teoretice ale comunicării Strategie, tactică în relaţii publice Marketing Drept Uniunea Europeană Sémiotique Comunicare verbală Relaţii interetnice Teoria traducerii Armată Banat, regiune Subiectul comunicării Comunicare socială Relaţii interpersonale Speeches Logică Sociologia culturii Cultură România Limba germană Memorie şi învăţare Sociologie Persuasiune politică Internet Filosofie morală Cultura organizaţională Psiholingvistică Literary theory Tehnica vânzărilor Multiculturalitate Drepturile omului Ştiinţe cognitive Jurnalistică Comunicare în masă Discursuri publice Organizaţii Informare. Ştiinţa informării Studii de caz Discours Limbajul surdo-muţilor Argument Sociologie rurală Teorie literară Slogan publicitar Propagandă politică Mediere Morfologie Comunicaţii instituţionale Leadership Literatură comparată Retorică Sciences cognitives Opinie publică Abilităţi de comunicare Theory of translation Canada Literatură română Marketing social Sociologia comunicării Dezvoltarea personală Procese psihice superioare Semiotics Simboluri (în comunicare) Limbaj publicitar Competenţă lingvistică Învăţarea limbii Aptitudini, abilităţi Management Relaţii publice Reţele de socializare Psihosociologie Adevăr Cognitive science Publicitate Dezinformare Politică culturală Public speaking Educaţia persoanelor cu deficienţe senzoriale, nervoase Morală profesională Sociolingvistică Oltenia Comunicare non-verbală Literatură Biblioteconomie Limba franceză Carte electronică Socializare Semiotică Etnopsihologie Relaţii de muncă (interumane) Théorie littéraire Comunicare. Tipuri de comunicare Ştiinţe sociale Vorbire
Vă rugăm să schimbaţi parola