Biblioteca Universităţii din Craiova

Publicitate

Subiect Tematic: Publicitate
Limba: rum
Termen în relație: Dreptul publicităţii şi al reclamei
Termen în relație: Relaţii publice
Termen în relație: Reclamă
Termen specific: Publicitate difuzată la radio / televiziune
Termen specific: Brand. Marca de fabrică
Termen specific: Comunicare în masă
Termen specific: Mijloace vizuale în publicitate
Termen specific: Mijloace publicitare auditive, acustice
Termen specific: Psihologia publicităţii
Termen specific: Reclamă şi publicitate prin prezentare
Termen specific: Tactică publicitară
Termen specific: Arte grafice în publicitate
Indice CZU: 659
Lucrări: 213 lucrari in 220 publicatii in 12 limbi
Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului de: Ries, Al; Ries, Laura (Text tipărit)
Introducere în creativitatea publicitară de: Preda, Sorin (Text tipărit)
Advertising Procedure de: Kleppner, Otto (Text tipărit)
Advertising and Competition de: Backman, Jules (Text tipărit)
Calitatea relaţiei : Servicii de: Baciu, Cătălin; Teodorescu, Anca (Text tipărit)
Strategii publicitare : De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media de: Marcenac, Luc; Saint-Michel, Serge-Henri; Milon, Alain (Text tipărit)
Subiecte
Comunicare managerială Leadership Politici comerciale Administraţie publică Gestiune financiară a societăţilor comerciale Afaceri Marketing Succes comercial Linguistique textuale Lingvistică textuală Text linguistics Management Animaţie Grafică pe calculator Comunicare pe Internet Reţele de socializare Aplicaţii WEB Organizare comercială Retorică Societăţi comerciale Atitudini sociale Comunicare socială Radiodifuziune Televiziune, teledifuziune Învăţarea limbii Brand. Marca de fabrică Mărci de proprietate. Mărci de fabrică Publicitate Cadastru. Cercetare cadastrală Campanii publicitare Tactică publicitară Economie Cărţi funciare Internet Desene animate Ocupaţii, profesii. Vocaţie Contabilitate comercială Comerţ interior Informatică aplicată Comerţ internaţional Comerţ (generalităţi) Comportamentul consumatorului Consumatorism Comunicare în masă Mass-media Comunicare non-verbală Sociologia comunicării Comunicare televizuală Comunicare. Tipuri de comunicare Comunicaţii instituţionale Evidenţă contabilă Contracte comerciale Drept comercial Vânzare Urbanism Copii Creativitatea Cultura organizaţională Design Turism Limba română Dicţionare de specialitate Discursuri Servicii. Prestări de servicii Politică economică regională Economie socialistă Emoţii Etică Lingvistică generală Germania Greşeli manageriale Strategii manageriale Identitate naţională Mijloace vizuale în publicitate Industria tipografică Industria tutunului Psihologie Jurnalism Jurnalistică Presă Limba engleză Tehnolecte Limbaj publicitar Lingvistică Literatură română Managementul cantitativ Manipulare Persuasiune Marketing social Promovarea vânzărilor Psihologie experimentală Mijloace publicitare auditive, acustice Mit. Mitologie Motivaţie (psihologie) Multimedia Tehnica vânzărilor Teste psihologice Piaţa turistică Tipografie şi tipografiere. Proiectare poligrafică Psihologia publicităţii Relaţii publice Reclamă Publicitate difuzată la radio / televiziune Reclamă şi publicitate prin prezentare Relaţii interpersonale Strategie, tactică în relaţii publice Religie şi ştiinţă Simboluri (în comunicare) Sociologia publicităţii Sponsorizare Studii de caz România Statele Unite ale Americii Franţa Biserica Ortodoxă Română S.U.A. Bucureşti Timiş, judeţ Managementul carierei Arte grafice în publicitate Managementul performanţei Carte electronică Twitter industria Internetului Cercetări online Comunitate online Aspecte psihologice Copyright Artă comercială Slogan publicitar Managementul publicităţii Branding. Devize publicitare
Vă rugăm să schimbaţi parola