Biblioteca Universităţii din Craiova

Sociologia comunicării

Subiect Tematic: Sociologia comunicării
Limba: rum
Termen în relație: Comunicare socială
Termen specific: Mass-media
Indice CZU: 316.77
Lucrări: 324 lucrari in 324 publicatii in 6 limbi
Comunicare, identitate, cultură de: Popescu, Carmen, Filolog; Parpală-Afana, Emilia (Text tipărit)
Business Communication : Building Critical Skills de: Locker, Kitty O.; Kaczmarek, Stephen Kyo (Text tipărit)
Relaţii publice: Tehnici de comunicare cu presa de: Coman, Cristina (Text tipărit)
Persuasiunea : Receptare şi responsabilitate de: Larson, Charles U. (Text tipărit)
Business Communication Today de: Bovée, Courtland L.; Thill, John V. (Text tipărit)
Comunicare, negociere şi rezolvare de conflicte de: Frujină, Ion; Teşileanu, Angela (Text tipărit)
Subiecte
Abilităţi de comunicare Comunicare managerială Leadership Sănătate şi igienă publică Epistemologie Corespondenţă oficială Administraţie publică Comportament social Afaceri Marketing Negocieri Dragoste Agresivitate. Cruzime. Brutalitate Violenţă Alegeri electorale Campanie electorală Politică Relaţii internaţionale Apa. Alimentarea cu apă Biografii Analiza discursului Linguistique textuale Lingvistică textuală Text linguistics Management Sondaj de opinie Piaţa muncii Ideologie Antropologie Antropologie culturală Antropologie socială Televiziune (tehnic) Armată Reţele de calculatoare Comunicare pe Internet Reţele de socializare Istorie Sociologia războiului Retorică Arte vizuale Teatru. Reprezentaţii teatrale Relaţii sociale Comunicare socială Audiovizual Televiziune, teledifuziune Dezvoltarea personală Autografe. Lucrări cu dedicație autografă Motoare de căutare Psihologie comportamentală Bibliografii pe subiecte Învăţarea limbii Brand. Marca de fabrică Publicitate Maniere elegante Sisteme de scriere Discurs electoral Tactică publicitară Personalitate. Tipuri de personalitate Morfologie Internet Centre de documentare Documentare, cărţi Statistică Metodologie Teoria cunoaşterii Cultură Ocupaţii, profesii. Vocaţie Combaterea şomajului Informatică aplicată Negocieri comerciale Competenţă lingvistică Psihologie managerială Stil de conducere Psihologie socială Comportamentul consumatorului Comunicare în grup Comunicare în masă Mass-media Comunicare non-verbală Comunicare verbală Limbajul trupului Sociologia comunicării Sociologia culturii Procesele comunicării. Schimb de informații Comunicare televizuală Comunicare. Tipuri de comunicare Telecomunicaţii (tehnic) Comunicaţii digitale Comunicaţii instituţionale Logică Procese sociale Relaţii de muncă (interumane) Sociologia conflictelor Filosofie morală Integrare europeană Copii Psihologia copilului Sociolingvistică Corespondenţă comercială Critică de artă Critică literară Literary theory Teorie literară Théorie littéraire Culegeri omagiale. Volume comemorative Propagandă politică Cultura de masă Managementul organizaţiei Cunoaştere transcedentală Sociologia reflectării Morală familială Psihiatrie Raţionament Democraţie Etica profesională Ştiri. Birou de ştiri Dezinformare Sociologia dezvoltării Dezvoltarea turismului Limba română Dicţionare de specialitate Didactică Pedagogie Relaţii culturale Art oratoire Discursuri publice Public speaking Managementul cunoştinţelor Proprietate intelectuală Libertatea de opinie şi gândire Educaţie multiculturală Educaţia în familie Educaţia persoanelor cu deficienţe mintale Învăţământ Formarea personalităţii Emisiuni de televiziune Enciclopedie Estetica artei Hermeneutică Expresie vocală Vorbire Sociologia limbajului Sociologia literaturii Sociologie educaţională Filosofia culturii Filosofia limbajului Formare profesională Forţă de muncă Limba franceză Globalizare Mijloace vizuale în publicitate Imagologie Istoria tiparului Opinie publică Informare. Ştiinţa informării Tehnologia informaţiei Psihologie Interdisciplinaritate Interferenţe culturale Întreprinderi multinaţionale Multilingvism Jurnalism Jurnalistică Presă Libertatea presei Subordonarea presei diverselor interese Jurnalişti Lecţie, studiu, muncă în şcoală Limba engleză Limbaj jurnalistic Limbaj ştiinţific Limbajul gesturilor Limbile lumii Lingvistică Pragmatică Semantică Semantics Sémantique Literatură română Literatură universală Semiotică Semiotics Sémiotique Manipulare Persuasiune Mesaje (în comunicare) Psihologie experimentală Multiculturalitate Psiholingvistică Teste psihologice Orientare profesională Scriere Persuasiune politică Planificare Stres Relaţii publice Publicitate difuzată la radio / televiziune Telecomunicaţii (organizare) Telefonie mobilă Relaţii interpersonale Strategie, tactică în relaţii publice Religie şi ştiinţă Simboluri (în comunicare) Societatea informaţională Societăţi postindustriale Sociologia comunităţilor Soluţionarea conflictelor Sociologia muncii Sociologie politică Studii de caz Teoria traducerii Théorie de la traduction Theory of translation România Statele Unite ale Americii Oltenia Franţa Europa Europa de Est Moldova, republica Coreea Asia Egiptul antic Mesopotamia India antică Secolul XXI Statele Scandinave Sfez, Lucien McLuhan, Marshall Herbert Google Televiziune - aspecte sociale Ziare ne-subvenţionate. Independenţa faţă de opinia publicului, de sprijinul lui Mediere Identitate culturală Neutrosofie Carte electronică Terminologie economică Aspecte sociale Comunitate online Aspecte psihologice Facebook comunicare scrisă Carte scanată
Vă rugăm să schimbaţi parola