Biblioteca Universităţii din Craiova

Mijloace vizuale în publicitate

Subiect Tematic: Mijloace vizuale în publicitate
Limba: rum
Termen generic: Publicitate
Termen specific: Slogan publicitar
Termen specific: Ilustraţii în reclame
Indice CZU: 659.13
Lucrări: 8 lucrari in 8 publicatii in 3 limbi
Reading Images : The Grammar of Visual Design de: Kress, Gunther; Leeuwen, Theo Van (Text tipărit)
Psihosociologia publicităţii : Despre reclamele vizuale de: Chelcea, Septimiu (1940 -) (Text tipărit)
Наглядная агитация de: Клевенский, В. Г. (Text tipărit)
Semiotica vizualului de: Tilea, Monica (Text tipărit)
Integrated advertising, promotion and marketing communications de: Clow, Kenneth E. ; Baack, Donald (Text tipărit)
Tehnici promoţionale : Curs de: Moarcăş, Octavian (Text tipărit)
Strategii publicitare : De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media de: Marcenac, Luc; Milon, Alain; Saint-Michel, Serge-Henri (Text tipărit)
Vă rugăm să schimbaţi parola