Biblioteca Universităţii din Craiova

Ioan-Franc, Valeriu

Nume Persoană: Ioan-Franc, Valeriu
Țara sursă: RO: UCV
Lucrări: 37 lucrari in 37 publicatii in 3 limbi
Dezvoltarea durabilă şi responsabilitatea instituţională de: Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit) Autor [070]
Marketing : Crestomaţie de termeni şi concepte de: Ioan-Franc, Valeriu; Stegăroiu, Ion; Ristea, Ana Lucia; Tănăsescu, Dorina (Text tipărit)
Marketing şi cultură de: Ioan-Franc, Valeriu; Moldoveanu, Maria (Text tipărit)
Marketing : Premise şi provocări ale economiei înalt competitive de: Ristea, Ana Lucia; Ioan-Franc, Valeriu; Tănăsescu, Dorina; Ristea, Ana Lucia (Text tipărit)
Creativitate şi creativitate managerială de: Feier, Vasile Virgil (Text tipărit) Editor [340]
A fi sau a nu fi comerciant de: Ristea, Ana Lucia; Ioan-Franc, Valeriu; Tudose, Constantin, Comerţ (Text tipărit)
Marketing strategic de: Ristea, Ana Lucia; Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Afacerile : Mică enciclopedie de: Dobrescu, Emilian M.; Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Marketing : evoluţii ; experienţe ; dezvoltări conceptuale de: Ioan-Franc, Valeriu; Purcărea, Theodor (Text tipărit)
Vă rugăm să schimbaţi parola