- Abordări strategice privind managementul brandului în industria de automobile : Teză de doctorat
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Dumitriu, Roxana Ioana Conducătorul tezei: Nistorescu, Tudor Responsabilitate: Drd. Roxana Ioana Dumitru Responsabilitate secundară: Cond. şt.: prof. univ. dr. Tudor Nistorescu Editura: Universitatea din Craiova Locul publicării: Craiova Anul Ediției: 2013 Descriere: 293 p. : fig., tab., graf. color Note: Antetitlu: Universitatea din Craiova. Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor. Şcoala Doctorală în Ştiinţe Socio-Umane. Ştiinţe Economice. Management Note: Bibliogr. p. 241-251 Note: Rezumate în lb. română şi lb. engleză Limba: Română Ediţie alternativă pe alt mediu: Abordări strategice privind managementul brandului în industria de automobile : Teză de doctorat : CD-ROM Subiect: Industria automobilelor Subiect: Management strategic Subiect: Brand. Marca de fabrică Subiect: Volkswagen, brand Cota topografică: IV 16758 Clasificare: 629.33(043) Clasificare: 005.21(043) Clasificare: 658.626 Volkswagen (043)
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
826416
|
FEAA - sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
659/D93
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică