- Marketing-controlling : Măsurarea performanţei în marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pelău, Corina Responsabilitate: Corina Pelău Editura: Editura Economică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-709-429-2 Descriere: 198 p. : fig., tab., graf. Note: Bibliogr. p. 185-193 Limba: Română Subiect: Evaluări - Performanţă Subiect: Performanţă - Marketing Cota topografică: III 58045 Clasificare: 657.372.2:005.332.1 Clasificare: 657.92 Clasificare: 005.332.1:339.138 Clasificare: 339.138:005.332.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
830180
|
FEAA - sala de lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
658.8/P49
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică