- Cum gândesc consumatorii : Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Zaltman, Gerald Responsabilitate: Gerald Zaltman Responsabilitate secundară: trad. de Cristina Popa Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-46-0743-3 Descriere: 451 p. : fig., tab. Note: Index p. 437-447 Limba: Română Serie: Carieră. Succes. Performanţe Subiect: Marketing - Comportamentul consumatorului Cota topografică: II 100844 Clasificare: 366.1 Clasificare: 339(038)=112.2=111
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
845236
|
Filo - depozit
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
II 100844
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Multimedia
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică