Biblioteca Universităţii din Craiova

  • Fenomenul educaţional : Teoria educaţiei, teoria curriculumului, teoria instruirii, teoria evaluării
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
    Autor: Surdu, Emil, Pedagogie
    Responsabilitate: Emil Surdu
    Editura: Mirton
    Locul publicării: Timişoara
    Anul Ediției: 2000
    ISBN: 973-585-249-7
    Ediţie: Ed. a 2-a
    Descriere: 227 p.
    Note: Bibilogr. după capitole.
    Limba: Română
    Subiect: Didactică
    Subiect: Evaluarea cunoştinţelor
    Subiect: Programe de învăţământ/de studiu
    Subiect: Teoria educaţiei
    Clasificare: 37.01/.2
    Clasificare: 371.214
    Clasificare: 371.26
    Cota topografică: L 125135
Unităţi
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola