- Marketing : Basic Concepts and Decisions
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pride, William M. Autor: Ferrell, O. C. Responsabilitate: William M. Pride, O. C. Ferrell Editura: Houghton Mifflin Locul publicării: Boston Anul Ediției: 1980 ISBN: 0-395-28059-1 Ediţie: 2-nd Ed. Descriere: XXIII, 754 p. : fig., tab. Note: Index p. 739-754 Limba: Engleză Subiect: Marketing Subiect: Studii de caz Subiect: Statele Unite ale Americii Cota topografică: III 56101 Clasificare: 339.138(73)(075.8) Clasificare: 658.8(73)(075.8) Clasificare: 001.87
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
820344
|
FEAA - depozit
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
658/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică